tisdag 10 januari 2012

Worky work

Nu när man börjat gå upp tidigt om morgnarna efter typ 2½ veckas ledighet trodde jag det skulle vara en pina och att jag skulle slockna så fort jag klev innanför dörren efter jobbet, men inte då! Om man bara håller igång och städar, diskar, lagar mat etc., som jag gjort idag, så funkar det fint =) Idag blev det raggmunk och bacon till  middag, så himla gott!
Ja, hur var helgen då? Min var riktigt bra! Lugn fredagkväll, vin och dansfylld lördagskväll/natt med efterfest till halv 5 och sportig söndag =) I lördags blev det ett återbesök på Pulse med mina tjejor och i söndags bjöds det på middag hos mor och far och sen spelade M handbollsmatch.
Som sagt, nu har man kommit igång och jobba + att jag får lite motion varje dag, vilket mitt konstanta soffläge på semestern tyvärr inte erbjudit =P Rask promenad till och från jobbet, alldeles lagom!
Nu ska jag städa färdigt toaletten, duscha och sova =) Pussiluss


Hämtade ut paket på Maxi igår med prylar från Rutstore.se - fina kläder och prylar till bra priser!


Och just ja, jag var och provade min förlovningsring i rätt storlek igår! Så hiiimla fin! Stenarna ser ju ännu större ut eftersom själva ringen är så liten på mina smala fingrar =D Tyvärr kommer jag inte få den förrän om ca 2 veckor (!) eftersom  den ska skickas iväg för gravering, men som Markus säger - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar