fredag 6 januari 2012

13dagen

Hejje! Denna fredagseftermiddag sitter jag lite småbakfull i soffan och glor på tv och suktar efter cola. Den här dagen blev inte alls som jag planerat och det var verkligen inte meningen att vi skulle gå upp kl 14!
Egentligen skulle vi bara ta det lugnt igår, äta middag och mysa med Micke och Ronja hela kvällen i väntan på hockeyn, men efter några cider så började danssuget smyga sig på som vanligt! Karlarna gick därför iväg till Vårfrugatan där det fanns lite mer passande grabbsällskap och vi fixade iordning oss och åkte ner till Pulse. Där träffade vi på diverse dansglada männskor, bl a grannen och Denise, som efter krogen följde med hem till grabbarna och tittade på finalen! Jag kan knappt fatta att de vann alltså, så j*vla bra gjort!! När matchen var slut gick vi hem till grannen och efterfestade lite till med whiskey och champagne och när vi till slut kom i säng var klockan halv 7 =P Japp, det var min trettondagsafton det! Som vanligt är jag kass på att använda kameran, men ett par bilder kommer upp lite senare =)

Här är lite pussbilder från Grillnatta i somras.. jag vill ha sommar!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar